web analytics

Nagrada slovenskemu oblikovalskemu studiu za prenovo blagovne znamke Tilia estate

Kofein / Tilia

Kofein / Tilia

Eminentni britanski vinski časopis Harpers Wine&Spirits je 11. septembra objavil letošnji nabor zmagovalcev tekmovanja Harpers Global Design Awards. Šest članov žirije z vseh področij vinske branže, kot tudi iz profesionalnih oblikovalskih agencij, je ocenjevalo svetovni nabor vinskih in embalaž alkoholnih pijač predvsem z vidika njihove komunikacijske učinkovitosti. Vrednotili so dve kakovosti, avtentičnost predstavitve blagovne znamke in privlačnost za kupca – ali bi kupec steklenico izbral med mnogimi drugimi na polici ali ne. “Na embalaže gledamo, kot da bi prišli na slepi zmenek: njihova obleka ni naključje, je trditev,” pravi eden od žirantov, David Myersen s Hurricane Designa.

Da so trženjski in torej tudi oblikovni standardi zelo visoki včasih tudi pri nas, dokazuje vinska blagovna znamka Tilia estate iz Vipavske doline, ki je na začetku letošnjega leta lansirala vina v prenovljeni podobi – prenovljeni so znak in logotip, etikete vseh treh linij – sončne, črne, bele Tilie – ter ostali komunikacijski materiali. Projekt je zasnoval in izvedel ljubljanski oblikovalski studio KOFEIN DIZAJN pod vodstvom Zarje Vintar in umetniškim vodenjem Jane Jazbec ter si z njim prislužil bronasto medaljo Harpers Global Design Awards.

Brez komentarjev.

Odgovori