web analytics

Kupljeni iz Jeruzalema z novim konceptom in vini

13Pred meseci smo vas v rubriki In memoriam obvestili, da je umrl eden najbolj legendarnih slovenskih vinarjev, Jože Kupljen. Takrat smo tudi navedli, da bo posestvo prevzel njegov sin Samo, kaj več pa še ni bilo znanega. No, zdaj sredi trgatve, pa so Kupljeni sklicali tiskovno konferenco, kjer sta Samo (v fotografiji na sredini) in Lidija Kupljen (prva iz leve – odgovorna za marketing in prodajo) od pomoči Roberta Gorjaka (prvi iz desne) prestavila vizijo ene najbolj znanih slovenskih vinskih kleti. Samo pravi, da bodo donose zmanjšali od 30 – 40 %, kar je precej radikalen res, vendar je to za višjo kakovost vina pravzaprav nujno. Veliko energije so usmerili v izvoz, kjer že beležijo lepe uspehe in pravijo, da bodo zadovoljni, ko bodo izvažali več kot 60% svoje produkcije.

Veliko pozornost bodo namenili novim blagovnim znamkam, ki jih ne bo toliko, kot smo bili iz te kleti vajeni do sedaj, sladka vina pa bodo skoraj popolnoma opustili – razen če naravni pogoji ne bodo tako odlični, da se jih bodo seveda lotili.

Predstavitev nove strategije je bila v restavraciji JB, kjer je Janez Bratovž pripravil nekaj odličnih krožnikov k trem vinom, ki so jih ob tej priložnosti dali poskusiti: chardonnay Sirius 2011, modri pinot Passion 2009 in sladko vino Romy 2007. Kupljeni in Janez Bratovž pa se bodo na podoben način 22. oktobra 2015 predstavili najbogatejšim Azijcem v Hong-Kongu.

Pa še to: prvo ustekleničeno vino vinarstva Kupljen je iz leta 1976. Žal v kleti nimajo več nobene svoje stekelnice tega letnika. Če slučajno kdo od vas to vino ima, mu Kupljeni v zameno za eno steklenico ponujajo 120 steklenic po izbiri. Se splača pogledat po starih kleteh! (fotka: 13 – malo jo še obdelaj, ker je narejena iz telefona)

Brez komentarjev.

Odgovori