web analytics

Koncept

Dolce Vita skuša slovenski publiki predstavljati glavne svetovne in domače akterje iz sveta vina in kulinarike, in to na drugačen, oseben način. Prav vsa besedila so avtorska in so napisana z veliko mero pisalne spretnosti, ki v kombinaciji s poznavanem tematike bralca nagradi s poučnim branjem. Podobno je z drugimi temami, brez katerih prava dolce vita (sladko življenje) pač ne more biti: z umetnostjo, glasbo, erotiko, popotovanji in razmišljanji.

Prvi slogan revije je bil parafraza dolgoletnega Delovega – “Proletarci vseh dežel, združite se!” v hedonistično obarvanega: “Hedonisti vseh dežel, združite se!” Ker pa je nova Dolce Vita postala vsebinsko širša in ne pokriva samo kulinarike in vin, pa je zdajšnji slogan: “Revija za hedoniste in svetovljane” ravno pravšen.

Vsi pisci se vsak na svoj način trudijo malce bolj osveščenim bralcem predstavljati teme, zaradi katerih je življenje lahko prijetno in lepo, pa tudi če to ni povezano v ekstremno visokimi cenami. Časi določasnih opisov in naštevanj so (vsaj za ekipo Dolce Vite) že davno minili.